
Jest już dostępna pełna lista zmian z najnowszego patcha, który ukaże się już w ten piątek 4 sierpnia o godzinie 22 naszego czasu.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1930316
Ilość zmian jest ogromna więc niestety nie spodziewajcie się pełnego tłumaczenia;)
Natamiast z najważniejszych zmian można wymienić.
- 6 nowych aktów! co oznacza również usunięcie poziomu cruel i merciles, od tej pory fabularną część gry przechodzimy tylko raz!
- zmiany w labiryncie, znaczne skrócenie labiryntu na dwóch pierwszych poziomach, oraz łatwiejszy dostęp do niego (dodatkowy teleport po wciśnięciu "u"), i mniejsza ilość triali potrzebnych do jego otworzenia
- nowy system DoT (Damage over time) zmiana jest dosyć skomplikowana więc spróbujemy ją opisać innym razem, ale najważniejszą rzeczą jest usunięcie wszystkich żródeł tzw. "double dipingu", czyli sposoby skalowania obrażeń w taki sposób, że jeden bonus wpływał zarówno na początkowe obrażenia (główny hit) oraz później dodatkowo powiększał DoTa (który i tak już raz został powiększony ).
- zmiana systemu Pierce, teraz zamiast procentowych wartości pierce zwiększa ilość mobów które przebijają "strzały". Np gem Pierce daje teraz na pierwszym poziomie +2 dodatkowe przebicia, czyli strzała zatrzyma się dopiero na 3 mobie (w linii prostej).
Oprócz tego mnóstwo innych zmian, naprawionych bugów, nowych przedmiotów unikalnych, zmian na drzewku, zmian w klasach Ascendancy itd...
Jeśli macie jakieś pytania dotyczące zmian, lub nie znacie angielskiego i chcielibyście się dowiedzieć czegoś konkretnego to piszcie, będziemy odpowiadać i tłumaczyć.